I
הופעת האל בעולם מתייחסת
להגעתו האישית על מנת לבצע את מלאכתו.
בזהותו שלו וטבעו, ובשיטה משלו,
הוא יורד אל בין בני האדם
לפתוח עידן ולחתום עידן.
הופעה שכזו אינה סימן או תמונה.
היא אינה סימן של טקסיות.
היא איננה נס, איננה חיזיון,
ועוד פחות מזה תהליך דתי.
היא עובדה אמיתית ומוחשית שאפשר לגעת בה ולראותה,
שאפשר לגעת בה ולראותה.
הופעה שכזו אינה לשם קיום תהליך,
או לשם משימה קצרה;
היא נועדה לשלָב של עבודה בתוכנית הניהול של אלוהים.
II
הופעתו של אלוהים היא תמיד רבת משמעות,
והיא תמיד קשורה לתוכנית ניהולו,
קשורה לתוכנית הניהול שלו.
ההופעה הזו שונה לחלוטין מהופעת האל המוביל את האדם,
מדריך את האדם או הופך אותו לנאור,
מדריך את האדם או הופך אותו לנאור.
אלוהים עושה שלב של עבודה גדולה
בכל פעם שהוא חושף את עצמו.
עבודה זו שונה מעבודת כל עידן אחר, בלתי נתפשת לאדם,
לעולם אינה נחווית בידי האדם,
לעולם אינה נחווית בידי אדם.
זוהי עבודה הפותחת עידן חדש וחותמת עידן הישן,
עבודה חדשה ומשופרת לישועת האנושות,
עבודה המביאה את האנושות אל תוך העידן החדש.
זוהי משמעות הופעתו של אלוהים.
מתוך 'הדבר מופיע בבשר'
עוד
האל הכול יכול– ביאת המשיח
כנסיית האל הכול יכול - משכן האל נמצא בקרב בני אדם
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה