כנסיית האל הכול יכול | קול של אלוהים | בני האדם שיהפכו למושלמים חייבים לעבור זיכוך
אם אתם מאמינים באלוהים, עליכם להישמע לאלוהים, להנהיג את האמת ולמלא את חובתכם. בנוסף, עליכם להבין את הדברים שעליכם לחוות. אם אתם רק חווים טיפול, משמעת ומשפט, ואם אתם מסוגלים רק ליהנות מאלוהים, אך אתם לא מסוגלים להרגיש כשאלוהים מטיל עליכם משמעת או מטפל בכם, זה לא מקובל. אולי במקרה הזה של זיכוך, אתם מסוגלים לעמוד על שלכם. לא די בכך. עליכם לצעוד קדימה. הלקח של אהבה לאלוהים הוא אינסופי, ולעולם אין לו סוף. בני האדם רואים באמונה באלוהים כדבר פשוט מדי, אך ברגע שהם זוכים בחוויות מעשיות מסוימות, הם מבינים שאמונה באלוהים לא פשוטה כמו שבני האדם מתארים לעצמם. כשאלוהים עובד כדי לזכך את האדם, האדם סובל, אהבתו לאלוהים מתגברת, וחלק רב יותר מעוצמתו של אלוהים מתגלה לו. ככל שהאדם פחות מזוכך, כך אהבתו לאלוהים מעטה יותר, וכך פחות מעוצמתו של אלוהים התגלתה לו. ככל שהזיכוך שלו והכאב שלו רבים יותר, וככל שהוא מיוסר יותר, כך אהבתו האמיתית לאלוהים עמוקה יותר, כך אמונתו באלוהים כנה יותר, וכך הכרתו אל אלוהים עמוקה יותר. בחוויותיכם, תבינו שמי שסובל זיכוך וכאב אדירים וטיפול ומשמעת רבים מתאפיין באהבה עמוקה לאלוהים ובהכרה מעמיקה וחודרת יותר של אלוהים. לבני האדם שלא חוו טיפול מכירים את אלוהים רק באופן שטחי, והם רק יכולים לומר: "אלוהים כל כך טוב. הוא מעניק חסד לבני האדם כדי שהם יוכלו ליהנות ממנו." אם בני האדם חוו טיפול ומשמעת, הם יהיו מסוגלים לבטא הכרה אמיתית של אלוהים. אם כן, ככל שעבודתו של אלוהים על האדם מופלאה יותר, כך ערכה וחשיבותה רבות יותר. ככל שהיא יותר בלתי חדירה וככל שהיא יותר לא תואמת את תפיסותיכם, כך עבודתו של אלוהים מסוגלת יותר לכבוש אתכם, לזכות בכם ולהפוך אתכם למושלמים. חשיבותה של עבודתו של אלוהים היא כה אדירה! אלמלא הוא זיכך כך את האדם, ואלמלא הוא עבד לפני השיטה הזו, עבודתו של אלוהים הייתה חסרת השפעה וחסרת כל חשיבות. זו הסיבה לחשיבות יוצאת הדופן של בחירתו בקבוצת בני אדם במהלך אחרית הימים. נאמר בעבר שאלוהים יבחר את הקבוצה הזו ויזכה בה. ככל שהעבודה שהוא מבצע בתוככם רבה יותר, כך אהבתכם עמוקה וטהורה יותר. ככל שהעבודה של אלוהים רבה יותר, כך האדם יותר מסוגל לטעום מחוכמתו של אלוהים, וכך האדם מכיר את אלוהים באופן עמוק יותר. במהלך אחרית הימים, 6,000 שנות תוכנית הניהול של אלוהים יבואו על קצן. האם ייתכן שהן יסתיימו כך, בקלות רבה כל כך? ברגע שאלוהים יכבוש את האנושות, האם עבודתו תסתיים? האם הדבר יכול להיות כל כך פשוט? בני האדם מדמיינים שהדבר כל כך פשוט, אך מה שאלוהים עושה לא פשוט כל כך. כל חלק וחלק מעבודתו של אלוהים אינו נתפס לאדם. אילו הייתם מסוגלים לתפוס את עבודתו של אלוהים, היא הייתה חסרת כל חשיבות או ערך. העבודה שאלוהים עושה בלתי נתפסת. היא יותר מדי סותרת את התפיסות שלכם, וככל שהיא יותר נוגדת את התפיסות שלכם, כך הדבר מוכיח יותר שעבודתו של אלוהים משמעותית. אילו היא הייתה תואמת את התפיסות שלכם, היא לא הייתה יכולה להיות משמעותית. כיום, אתם מרגישים שעבודתו של אלוהים מופלאה מדי, וככל שהיא יותר מופלאה, כך אתם מרגישים שאלוהים יותר בלתי נתפס, וכל אתם רואים יותר טוב כמה אדירים מעשיו של אלוהים. אילו אלוהים היה עושה רק עבודה שטחית ורדודה כדי לכבוש את האדם וזה היה הכל, האדם לא היה מסוגל לחזות בחשיבות עבודתו של אלוהים. על אף שאתם מקבלים כעת מעט זיכוך, הוא מועיל מאוד לצמיחת חייכם – על כן, מצוקות כאלה חיוניות במיוחד עבורכם. כיום, אתם מקבלים מעט זיכוך, אך לאחר מכך, תהיו מסוגלים באמת לחזות במעשיו של אלוהים, ובסופו של דבר, אתם תאמרו: "מעשיו של אלוהים כל כך מופלאים!" אלה יהיו המילים בלבכם. לאחר שבני אדם מסוימים חווים את זיכוכו של אלוהים למשך זמן מה (ניסיונם של[א] עושי השירות וזמני הייסורים), הם אומרים בסופו של דבר: "ממש קשה להאמין באלוהים!" המילה "קשה" מוכיחה שמעשיו של אלוהים בלתי נתפסים, שעבודתו של אלוהים היא רבת חשיבות ורבת ערך, ושהיא ראויה מאוד להוקרה מצד האדם. אם לאחר שעשיתי עבודה כה רבה, לא הייתם מכירים שום דבר, האם ייתכן היה שהעבודה שלי בעלת ערך? זה יגרום לכם לומר: "ממש קשה לשרת את אלוהים, מעשיו של אלוהים כל כך מופלאים, אלוהים באמת חכם! הוא כל כך חביב!" אם תוכלו לומר מילים כאלה אחרי שעברתם פרק זמן של חוויות, זו הוכחה לכך שזכיתם בעבודתו של אלוהים בתוככם. כשיום יבוא ותהיו בארץ אחרת ותפיצו את הבשורה, ומישהו ישאל אתכם: "איך אמונתך באלוהים?" אתם תהיו מסוגלים לומר" "פעולותיו של אלוהים כה מופלאות!" ברגע שהם ישמעו אתכם אומרים זאת, הם ירגישו שיש משהו בתוככם, ושפעולותיו של אלוהים הן באמת בלתי נתפסות. זו נשיאת עדות אמיתית. אתם תאמרו שעבודתו של אלוהים מלאה בחוכמה, ושעבודתו בכם באמת שכנעה אתכם וכבשה את לבכם. אתם תאהבו אותו לעד משום שהוא ראוי עד מאוד לקבל את אהבתה של האנושות! אם תוכלו לדבר על הדברים האלה, תוכלו לרגש את לבם של בני האדם. כל זה הוא נשיאת עדות. אם אתם מסוגלים לשאת עדות מהדהדת ולרגש בני אדם עד לבכי, זה מוכיח שאתם באמת אוהבים את אלוהים. זאת משום שאתם מסוגלים לשמש עדים לאהבה לאלוהים, ואתם יכולים לבטא את פעולותיו של אלוהים. ובאמצעות הביטוי שלכם, בני אדם אחרים יכולים לחפש את פעולותיו של אלוהים ולחוות אותו, והם יהיו מסוגלים לעמוד איתן בכל סביבה שהם יקלעו אליה. רק נשיאת עדות כזו היא נשיאת עדות אמיתית, וזה בדיוק מה שנדרש מכם כעת. עליכם לומר שפעולותיו של אלוהים הן בעלות ערך עצום ושראוי שבני האדם יוקירו אותן, שאלוהים כל כך יקר ושופע, ושהוא לא רק יכול לדבר אלא שמעבר לכך, הוא יכול גם לזכך את לבם של בני האדם ולהסב להם הלאה, ושהוא יכול לזכות בהם, לכבוש אותם ולהפוך אותם למושלמים. מחווייתכם, תראו שאלוהים חביב מאוד. אם כן, עד כמה אתם אוהבים את אלוהים כעת? האם אתם באמת יכולים לומר את הדברים האלה מכל הלב? כשתוכלו לבטא את הדברים האלה ממעמקי לבכם, תהיו מסוגלים לשאת עדות. ברגע שחווייתכם תגיע לרמה הזו, אתם תהיו מסוגלים להיות עדים לאלוהים, ותהיו מוסמכים לכך. אם לא תגיעו לרמה הזו בחווייתכם, עדיין תהיו רחוקים מדי. חשיפת חסרונות במהלך חוויית זיכוך היא דבר רגיל, אך לאחר הזיכוך, עליכם להיות מסוגלים לומר: "אלוהים כל כך חכם בעבודתו!" אם באמת תהיו מסוגלים להשיג הכרה מעשית בכך, זה דבר יקר ערך, וחווייתכם רבת ערך.
במה אתם עוסקים עכשיו? הדבר שאתם צריכים לעסוק בו הוא השאלה אם אתם מסוגלים לבטא את מעשיו אל אלוהים, השאלה אם אתם יכולים להפוך לביטוי ולמימוש של אלוהים, והשאלה אם אתם כשירים לשימושו של אלוהים. כמה עבודה אלוהים עשה בכם באמת? כמה דברים ראיתם, ובכמה דברים נגעתם? כמה דברים חוויתם וטעמתם? בין שאלוהים בחן אתכם, טיפל בכם או הטיל עליכם משמעת – יהיה אשר יהיה, פעולותיו ועבודתו בוצעו עליכם, אך כמאמינים באלוהים, כבני אדם שמוכנים לעסוק בהפיכה למושלמים בידיו, האם אתם מסוגלים לבטא את פעולותיו של אלוהים באמצעות החוויה המעשית שלכם עצמכם? האם אתם יכולים להביא את אלוהים לידי ביטוי באמצעות כך? האם אתם מסוגלים לקיים את הזולת באמצעות החוויה המעשית שלכם עצמכם ולהקדיש את עצמכם לעבודתו של אלוהים? על מנת לשאת עדות על פעולותיו של אלוהים, עליכם להיות מסוגלים לבטא מה הן פעולותיו, וזה נעשה באמצעות חווייתכם, הכרתכם והסבל שעברתם. האם אתם שייכים לבני האדם שנושאים עדות על פעולותיו של אלוהים? האם יש לכם שאיפה כזו? אם אתם מסוגלים לשאת עדות על שמו של אלוהים, ויתרה מזאת, על פעולותיו, וכן להביא לידי ביטוי את הצלם שהוא דורש מאנשיו, פירוש הדבר הוא שאתם עדים של אלוהים. כיצד נושאים עדות על אלוהים בפועל? שאיפה וכמיהה להבאת אלוהים לידי ביטוי, לביטוי פעולותיו של אלוהים באמצעות דבריכם, לגרימה לבני האדם להכיר את פעולותיו של אלוהים ולראות אותן – אם באמת תשאפו לדברים האלה, אלוהים יהפוך אתכם למושלמים. אם כל מה שאתם שואפים אליו הוא שאלוהים יהפוך אתכם למושלמים ויברך אתכם בסוף, נקודת המבט של אמונתכם באלוהים אינה טהורה. עליכם לעסוק בשאלה איך לראות את מעשיו של אלוהים בחיים האמיתיים ובשאלה איך לְרַצות את אלוהים כשהוא מגלה לכם את רצונו, ולשאוף להבין איך לשאת עדות על מופלאותו וחוכמתו, ואיך להפגין את המשמעת שהוא הטיל עליכם ואת האופן שבו הוא טיפל בכם. כל אלה הם דברים שעליכם לנסות לפענח כעת. אם אהבתכם לאלוהים נועדה רק כדי לאפשר לכם לחלוק את כבודו של אלוהים לאחר שהוא יהפוך אתכם למושלמים, היא עדיין לא הולמת ולא יכולה לעמוד בדרישותיו של אלוהים. עליכם להיות מסוגלים לשאת עדות על פעולותיו של אלוהים, לעמוד בדרישותיו ולחוות את העבודה שהוא עשה על בני האדם באופן מעשי. בין שמדובר בכאב, בבכי או בעצב, עליכם לחוות הכל בפועל. כל זה נועד לאפשר לכם להעיד על אלוהים. באיזו ריבונות בדיוק אתם סובלים ומחפשים שלמות כעת? האם אתם עושים זאת כדי לשאת עדות על אלוהים? האם אתם עושים זאת כדי לזכות בברכות עבור בשרכם ודמכם או למען סיכויים עתידיים? כל הכוונות, המניעים והיעדים האישיים לעיסוקכם חייבים להיות תקינים, ואסור שרצונכם יהיה זה שמכוון אותם. אם אדם מסוים מחפש שלמות כדי לקבל ברכות ולהחזיק בכוח על הזולת, ואילו אחרים עוסקים בחיפוש שלמות כדי לְרַצות את אלוהים וכדי לשאת עדות על מעשיו של אלוהים, איזה משני העיסוקים הייתם בוחרים? אם בחרתם באפשרות הראשונה, משמע שאתם עדיין רחוקים מדי מהרף של אלוהים. אמרתי בעבר לאפשר לבני האדם בכל רחבי תבל להכיר את פעולותיי, ושאמשול כמלך על התבל. מצד אחד, מה שהוטל עליכם הוא לשאת עדות על מעשיו של אלוהים ולא להיות מלכים ולהופיע בכל רחבי תבל. הלוואי שהיקום כולו יתמלא במעשיו של אלוהים. הלוואי שכולם יראו אותם ויכירו בהם. זה נאמר בהקשר של אלוהים עצמו, ומה שבני האנוש צריכים לעשות הוא לשאת עדות על אלוהים. כמה מאלוהים אתם מכירים כעת? על כמה מאלוהים אתם יכולים לשאת עדות? מה המטרה שלשמה אלוהים הופך את האדם למושלם? ברגע שתבינו את רצונו של אלוהים, איך יהיה עליכם להתחשב ברצונו? אם אתם מוכנים להפוך למושלמים, ואם אתם מוכנים לשאת עדות על מעשיו של אלוהים במה שאתם מביאים לידי ביטוי, יש לכם הדחף הזה, דבר לא קשה מדי. מה שבני האדם צריכים כעת הוא ביטחון. אם יש לכם הדחף הזה, קל להרפות מכל שליליות, פסיביות, עצלות ותפיסות של הבשר והדם, מתורות חיים, מטבע מרדני, מרגשות וכיוצא בזה.
במהלך ניסיונות, חוויית חולשה, שליליות או היעדר בהירות בנוגע לרצונו של אלוהים או בנוגע לנתיב הנוהג היא דבר רגיל. אולם בכל מקרה, כמו איוב, אתם צריכים להאמין בעבודתו של אלוהים ולא להתכחש לאלוהים. על אף שאיוב היה חלש וקילל את יום היוולדו, הוא לא התכחש לכל הדברים בחיים האנושיים שיהוה העניק, ולא הכחיש שיהוה הוא זה שלקח את הכל בחזרה. לאורך כל המבחנים שהוא עבר, הוא שמר על אמונתו. בלי קשר לסוג הזיכוך שאתם עוברים בחוויותיכם מדברי האל, אלוהים דורש את אמונתה של האנושות. כך, מה שהופך למושלם הוא אמונתם ושאיפותיהם של בני האדם. בדיוק בנסיבות שבהן לא ניתן לגעת או לראות משהו, נדרשת אמונתכם. אמונתם של בני האדם נדרשת כאשר לא ניתן לראות דבר מה בעין בלתי מזוינת, ואמונתכם נדרשת במקרים שבהם אתם לא יכולים להרפות מהתפיסות שלכם. כשאתם לא מבינים את עבודתו של אלוהים, מה שנדרש הוא אמונתכם ושתנקטו עמדה יציבה ותישאו עדות. כשאיוב הגיע לשלב הזה, אלוהים הופיע בפניו ודיבר אליו. כלומר תהיו מסוגלים לראות את אלוהים רק מתוך אמונתכם, וכשתאמינו, אלוהים יהפוך אתכם למושלמים. ללא אמונה, הוא לא יכול לעשות זאת. אלוהים מעניק לכם את כל מה שאתם מקווים לזכות בו. אם אתם לא מאמנים, אתם לא יכולים להפוך למושלמים, ולא תהיו מסוגלים לראות את פעולותיו של אלוהים, קל וחומר את כול יכולתו. כשתאמינו ותוכלו לגעת בפעולותיו של אלוהים בחווייתכם המעשית, הוא יופיע בכם, יהפוך אתכם לנאורים ויכוון אתכם מבפנים. ללא האמונה הזו, אלוהים לא יהיה מסוגל לעשות זאת. אם איבדתם תקווה באלוהים, כיצד תהיו מסוגלים לחוות אותו? לפיכך, רק כשתאמינו ולא תפקפקו באלוהים כלל, ורק כשתאמינו בו באמת בלי קשר למעשיו, הוא יאיר אתכם ויהפוך אתכם לנאורים בחוויותיכם, ורק אז תהיו מסוגלים לראות את פעולותיו. כל הדברים האלה מושגים באמצעות אמונה, ואמונה מושגת רק באמצעות זיכוך – זיכוך לא יכול להתפתח בהיעדר זיכוך. למה מתייחסת אמונה? אמונה היא האמון הישר והלב הכן שבני האנוש צריכים להתאפיין בהם כשהם לא יכולים לראות דבר מה או לגעת בו, כשעבודתו של אלוהים לא מתיישבת עם התפיסות האנושיות וכשהיא מעבר להישג ידם של בני האנוש. זו האמונה שאני מדבר עליה. בני האדם זקוקים לאמונה בעתות מצוקה וזיכוך, ולצד האמונה בא זיכוך. יש ביניהם קשר בל יותר. בלי קשר לעבודתו של אלוהים ולסביבה שאתם מצויים בה, אתם תהיו מסוגלים לעסוק בחיפוש חיים, לעסוק בשאיפה לפיתוח עבודתו של אלוהים בתוככם, ולעסוק בחיפוש האמת. אתם מבינו את פעולותיו של אלוהים ותהיו מסוגלים לפעול לפי האמת. זו אמונתכם האמיתית, וזה מוכיח שלא איבדם תקווה באלוהים. אתם תמשיכו לחפש את האמת בזיכוך, תהיו מסוגלים לאהוב את אלוהים באמת ולא תפתחו ספקות לגביו. בלי קשר למה שהוא יעשה, אתם תמשיכו להנהיג את האמת כדי לְרַצות אותו, ותהיו מסוגלים לחפש לעומק את רצונו ולהתחשב ברצונו. רק זו אמונה אמיתית באלוהים. בעבר, כשאלוהים אמר שאתם תמשלו כמלכים, אהבתם אותו, וכשהוא התגלה בפניכם בגלוי, עסקתם בשאיפה אליו. אולם עכשיו, כשאלוהים נסתר, אתם לא יכולים לראות אותו, ונקלעתם לצרות. בעת הזו, האם אתם מאבדים תקווה באלוהים? לכן עליכם לעסוק בחיפוש החיים בכל עת ולשאוף לְרַצות את רצונו של אלוהים. זו נקראת אמונה אמיתית, וזו האהבה מהסוג האמיתי והיפה ביותר שקיים.
בעבר, בני האדם היו גומרים בדעתם פני אלוהים ואומרים: "בלי קשר למי שלא אוהב את אלוהים, עליי לאהוב את אלוהים." אולם כעת, אתם ניצבים בפני זיכוך. הוא לא עולה בקנה אחד עם התפיסות שלכם, ולכן אתם מאבדים את אמונתכם באלוהים. האם זו אהבה אמיתית? קראתם פעמים רבות על מעשיו של איוב – האם שכחתם לגביהם? אהבת אמת יכולה לקרום עור וגידים רק מתוך אמונה. אתם מפתחים אהבה אמיתית לאלוהים במהלך הזיכוכים שלכם; בחוויותיכם בפועל, אתם מתחשבים ברצונו של אלוהים דרך אמונתכם; דרך אמונתכם, אתם זונחים את בשרכם ודמכם ועוסקים בחיפוש חיים – זה מה שבני האדם צריכים לעשות. אם תעשו זאת, תהיו מסוגלים לראות את פעולותיו של אלוהים, אך אם תיעדרו אמונה, לא תהיו מסוגלים לעשות זאת, ולא תהיו מסוגלים לחוות את עבודתו של אלוהים. אם אתם רוצים שאלוהים ישתמש בכם ויהפוך אתכם למושלמים, עליכם להתאפיין בכל: ברצון לסבול, באמונה, בסיבולת, בציות וכן ביכולת לחוות את עבודתו של אלוהים, לזכות לתפוס את רצונו ולהתחשב בצערו. לא קל להפוך אדם למושלם, וכל זיכוך וזיכוך שאתם חווים דורש את אמונתכם ואהבתכם. אם אתם רוצים שאלוהים יהפוך אתכם למושלמים, לא די ביציאה לרחובות, ולא די גם בהקדשת עצמכם לאלוהים. עליכם להתאפיין בדברים רבים כדי להיות מסוגלים להפוך לאדם שאלוהים הופך למושלם. כשאתם מתמודדים עם סבל, עליכם להיות מסוגלים שלא להתייחס לבשר והדם ולא להתלונן על אלוהים. כשאלוהים מסתתר מכם, עליכם להיות מסוגלים להאמין ולהיות חסידיו ולשמור על אהבתכם הקיימת מבלי להניח לה להתערער או להיעלם. בלי קשר למה שאלוהים יעשה, עליכם להישמע לתוכניתו ולהיות מוכנים עוד יותר לקלל את בשרכם ודמכם במקום להתלונן על אלוהים. כשאתם מתמודדים בניסיונות, עליכם לְרַצות את אלוהים חרף כל סלידה מצד אדם היקר לכם או בכי תמרורים. רק זה יכול להיקרא אהבת אמת ואמונת אמת. בלי קשר לשיעור קומתכם בפועל, ראשית עליכם להתאפיין ברצון לסבול קשיים וכן באמונת אמת, וצריך להיות לכם הרצון לזנוח את הבשר. עליכם להיות מוכנים לסבול קשיים באופן אישי ולשאת אובדנים אישיים על מנת לְרַצות את רצונו של אלוהים. בנוסף, לבכם צריך להיות מלא חרטה על עצמכם, על כך שלא הייתם מסוגלים לְרַצות את אלוהים בעבר, ועליכם להתחרט על עצמכם כעת. אסור שאף אחד מהדברים האלה יהיה לקוי, ואלוהים יהפוך אתכם למושלמים דרך הדברים האלה. אם אין לכם התנאים האלה, אתם לא יכולים להפוך למושלמים.
כעת, כל בני האדם ראו שלא רק שמי שמשרת את אלוהים צריך לא רק לדעת כיצד לסבול למענו, אלא שהוא צריך גם להבין שהאמונה באלוהים נועדה לשם השאיפה לאהוב אותו. שימושו של אלוהים בכם לא רק נועד לזכך אתכם או לגרום לכם לסבול, אלא גם לגרום לכם להכיר את פעולותיו, להכיר את החשיבות האמיתית של החיים האנושיים ובפרט, לדעת ששירות לאלוהים אינו קל לביצוע. חוויית אלוהים לא עוסקת בהנאה מחסד, אלא יותר בחוויית סבל משום אהבתכם כלפיו. מכיוון שאתם נהנים מחסדו של אלוהים, עליכם גם ליהנות מהייסורים שהוא ממיט – עליכם לחוות את כל הדברים האלה. אתם יכולים לחוות את הנאורות של אלוהים בתוככם, ואתם יכולים גם לחוות את טיפולו בכם ואת משפטו. כך תחוו את כל הצדדים. אלוהים עשה עליכם עבודת משפט, והוא גם עשה עליכם עבודת ייסורים. דבר האל טיפל בכם, אך הוא גם האיר אתכם והפך אתכם לנאורים. כשאתם רוצים לברוח, ידו של אלוהים עדיין מושכת אתכם. כל העבודה הזו נועדה לגרום לכם לדעת שכל דבר שנוגע לאדם נתון לחסדו של אלוהים. אתם אולי חושבים שאמונה באלוהים עניינה סבל, עשיית דברים רבים למענו, שלווה עבור בשרכם ודמכם או וידוא שהכל יתנהל כרצונכם, ושהכל יהיה נוח – אך אף אחד מהדברים האלה אינם סיבות ראויות לאמונה באלוהים. אם זה מה שאתם חושבים, הגישה שלכם שגויה ואתם פשוט לא יכולים להפוך למושלמים. פעולותיו של אלוהים, טבעו הצודק של אלוהים, חוכמתו, דבריו ומופלאותו והיותו בלתי נתפס הם כולם דברים שבני האדם צריכים להבין. השתמשו בהבנה הזו כדי להיפטר מהדרישות האישיות וכן מהתקוות והתפיסות האינדיבידואליות שבלבכם. רק על-ידי ניפוי הדברים האלה, תוכלו לעמוד בתנאים שאלוהים דורש. רק כך יוכלו להיות לכם חיים ותוכלו לְרַצות את אלוהים. אמונה באלוהים נועדה לְרַצות אותו וכדי להביא לידי ביטוי את הטבע שהוא דורש, כך שפעולותיו וכבודו יוכלו להתבטא בקבוצה הזו של בני אדם לא ראויים. זו הגישה הנכונה לאמונה באלוהים וזה גם היעד שעליכם לשאוף אליו. עליכם להחזיק בהשקפה הנכונה לגבי אמונה באלוהים ולשאוף לזכות בדברי האל. עליכם לאכול ולשתות את דברי האל ולהיות מסוגלים להביא לידי ביטוי את האמת ובפרט, לראות את מעשיו המעשיים, לראות את מעשיו המופלאים בכל רחבי תבל, וכן את העבודה המעשית שהוא עושה כבשר ודם. באמצעות חוויותיהם של בני האדם בפועל, הם יכולים להבין באמת כיצד אלוהים עושה את עבודתו עליהם ומה רצונו למענם. כל זה נועד להיפטר מטבעם השטני והמושחת. שלחו אחר כבוד את הטומאה והרשע שבתוככם, השילו מעליכם את הכוונות השגויות שלכם, ותוכלו לפתח אמונת אמת באלוהים. רק על-ידי כך שתאמינו באלוהים באמת, תוכלו לאהוב את אלוהים באמת. אתם יכולים לאהוב את אלוהים באמת ובתמים רק על יסוד של אמונה בו. האם אתם יכולים להשיג אהבה לאלוהים מבלי להאמין בו? מכיוון שאתם מאמינים באלוהים, אסור לכם להיות מבולבלים בנוגע לכך. יש בני אדם שמתמלאים במרץ ברגע שהם רואים שאמונה אלוהים תעניק להם ברכות, אך מאבדים את כל האנרגיה ברגע שהם רואים שהם צריכים לסבול זיכוכים. האם זו אמונה באלוהים? בסופו של דבר, אמונה באלוהים עניינה ציות מלא וגמור לאלוהים. אתם מאמינים באלוהים, אך בכל זאת יש לכם דרישות ממנו, יש לכם תפיסות דתיות רבות ועניינים אישיים רבים שאתם לא יכולים להרפות מהם, ואתם עדיין שואפים לברכות של בשר ודם ורוצים שאלוהים יציל את בשרכם ודמכם ויושיע את נשמתכם – כל אלה ביטויים של בני אדם בעלי גישה שגויה. על אף שבני אדם עם אמונות דתיות מאמינים באלוהים, הם לא שואפים לשינוי בטבעם ולא עוסקים בשאיפה להכיר את אלוהים, ואכפת להם רק מהאינטרסים של בשרם ודמם. לרבים מכם יש אמונות ששייכות לקטגוריה של אמונות דתיות. זו לא אמונה אמיתית באלוהים. כדי להאמין באלוהים באמת, צריך להיות לבני האדם לב שמוכן לסבול למען אלוהים ורצון לוותר על עצמם. אלא אם הם עומדים בשני התנאים האלה, הם לא יכולים להיחשב כמאמינים באלוהים, והם לא יהיו מסוגלים להשיג שינוי בטבעם. רק בני אדם שבאמת מחפשים את האמת, שואפים להכיר את אלוהים ועוסקים בחיפוש חיים הם בני אדם שמאמינים באלוהים באמת.
כשתיקלעו לניסיונות, כיצד תשלבו את עבודתו של אלוהים כדי להתמודד איתם? האם תהיו שליליים או שמא תבינו את האופן שבו אלוהים מזכך את האנושות מתוך היבט חיובי? במה תזכו מהזיכוכים שלכם? האם אהבתכם לאלוהים תתגבר? כשתעברו זיכוך, האם תהיו מסוגלים לשלב את הניסיונות של איוב ולהתייחס ברצינות לעבודתו של אלוהים? האם תהיו מסוגלים לראות כיצד אלוהים בוחן את האנושות דרך ניסיונותיו של איוב? איזו השראה אתם יכולים לקבל מניסיונותיו של איוב? האם תהיו מוכנים לשאת עדות על אלוהים בעיצומי הזיכוכים שלהם, או שמא אתם רוצים לְרַצות את הבשר והדם בסביבה נוחה? מהי באמת גישתכם לאמונה באלוהים? האם אמונתכם נועדה באמת למענו ולא למען הבשר והדם? האם באמת יש לכם מטרה לחיפושכם? האם אתם מוכנים לעבור זיכוכים כדי שאלוהים יהפוך אתכם למושלמים, או שמא אתם מעדיפים שאלוהים ימיט עליכם ייסורים ויקלל אתכם? מה ההשקפה האמיתית שלכם בנוגע לנשיאת עדות על אלוהים? מה בני האדם צריכים לעשות בסביבות מסוימות כדי להיות באמת עדים של אלוהים? מאחר שהאל המעשי הראה בכם כל כך הרבה מהעבודה המעשית, מדוע אתם תמיד חושבים לעזוב? האם אמונתכם באלוהים נועדה למען אלוהים? אצל רובכם, האמונה נועדה למען תוכניות אינדיבידואליות ועיסוק בתועלת אישית. בני אדם מעטים מאוד מאמינים באלוהים למען אלוהים – האין זו מרדנות?
עבודת הזיכוך נועדה בעיקר להפוך את אמונתם של בני האדם למושלמת ולהגיע בסופו של דבר למצב שבו תרצו לעזוב אך לא תוכלו לעשות זאת, שבו חלק מבני האדם נעדרים כל זכר של תקווה אך עדיין מחזיקים באמונתם, שבו בני האדם כבר לא תולים תקווה בעתידם שלהם, ורק בשלב הזה, ייחתם הזיכוך של אלוהים. האנושות עדיין לא הגיעה לשלב של ריחוף בין חיים ומוות – היא עדיין לא טעמה את המוות, ולכן הזיכוך עדיין לא תם. אפילו בני האדם שהיו בשלב של עושי שירות לא זוככו באופן מלא, אך איוב כן זוכך באופן מלא, מבלי שהיה לו על מה להסתמך. בני האדם חייבים לעבור זיכוכים עד שלב שבו אין להם תקווה ואין להם דבר להסתמך עליו – רק כך יהיו אלה זיכוכים אמיתיים. במהלך תקופתם של עושי השירות, לבכם תמיד היה שקט מפני אלוהים. בלי קשר למה שהוא עשה, ובלי קשר למה שרצונו היה עבורכם, תמיד נשמעתם להסדריו, ובסוף הדרך, הבנתם הכל. קבלת הניסיונות של איוב כמוה כקבלת הניסיונות של פטרוס. כשאלוהים ניסה את איוב, הוא נשא עדות, ובסופו של דבר, יהוה התגלה אליו. רק לאחר שהוא נשא עדות, הוא היה ראוי לראות את פניו של אלוהים. מדוע נאמר, "אני מסתתר מארץ הטינופת, אך אני מתגלה למלכות הקדושה"? פירוש הדבר הוא שרק כשאתם קדושים ונושאים עדות, יכול להיות לכם הכבוד הדרוש כדי לראות את פניו של אלוהים. אם אתם לא יכולים לשאת עליו עדות, אין לכם הכבוד הדרוש לראות את פניו. אם תיסוגו או תתלוננו על אלוהים בפני הזיכוכים, אם לא תישאו עליו עדות ואם תהיו מושא לעגו של השטן, לא תזכו בהופעתו של אלוהים. אם אתם כמו איוב, שקילל את בשרו ודמו בעיצומם של הניסיונות אך לא התלונן על אלוהים, והיה מסוגל לתעב את בשרו ודמו מבלי להתלונן או לחטוא בדבריו, זו נשיאת עדות. כשתעברו זיכוכים עד מידה מסוימת ועדיין תוכלו להיות כמו איוב – להישמע לאלוהים לחלוטין בפניו מבלי לבוא אליו בדרישות נוספות ומבלי להחזיק בתפיסות משלכם – אלוהים יופיע בפניכם. כעת, אלוהים לא מופיע בפניכם מפני שיש לכם כל כך הרבה תפיסות משלכם, דעות קדומות אישיות משלכם, מחשבות אנוכיות, דרישות אינדיבידואליות ואינטרסים של בשר ודם, ומפני שאתם לא ראויים לראות את פניו. אם תראו את אלוהים, תמדדו אותו לפי התפיסות שלכם עצמכם, ובכך כאילו נצלבו אותו. אם תיתקלו בדברים רבים שלא עולים בקנה אחד עם תפיסותיכם, אך תהיו מסוגלים להניח אותן בצד ולהכיר את פעולותיו של אלוהים דרך הדברים האלה, ואם תגלו את לבכם הרוחש אהבה לאלוהים בעיצומי הזיכוכים, זו נשיאת עדות. אם ביתכם שליו, אם אתם נהנים מהנוחות של הבשר והדם, אם איש לא רודף אתכם, ואם אחיכם ואחיותיכם בכנסייה נשמעים לכם, האם אתם יכולים להפגין לב רוחש אהבה לאלוהים? האם זה יכול לזכך אתכם? אהבתכם לאלוהים תוכל להיות מוצגת רק באמצעות זיכוך, ורק באמצעות התרחשויות שלא עולות בקנה אחד עם תפיסותיכם תוכלו להפוך למושלמים. אלוהים הופך אתכם למושלמים באמצעות דברים שליליים רבים – מצוקות רבות. אלוהים מאפשר לכם לרכוש ידע ובכך הופך אתכם למושלמים באמצעות פעולות והאשמות רבות של השטן ודרך ביטוייו הרבים של השטן בבני האדם.
אם תגעו בפעולותיו של אלוהים בחווייתכם בפועל, אלוהים יופיע בכם, יהפוך אתכם לנאורים ויכוון אתכם מבפנים. אם לא תוכלו להישמע לדברי האל, הוא לא יהיה מסוגל לעשות זאת. אם תהיה חסרה לכם אמונה, ואם תאבדו תקווה באלוהים, איך תוכלו לחוות חוויות? אם אתם מאמינים בו באמת ואין לכם ספקות, ואם תפתחו אליו את לבכם, הוא יהפוך אתכם למושלמים. הוא יעניק לכם נאורות בחווייתכם המעשית ובחייכם. בחיים המעשיים של בני האדם, יש להם הרבה קשיים אישיים, ומעבר לכך, הם לא יכולים לראות בבירור את היקף עבודתו של אלוהים, ולכן זה דורש אמונה. אמונה מגיעה רק דרך זיכוכים – היא לא יכולה להתפתח ללא זיכוך. אם יש לכם תפיסות שאתם לא יכולים להרפות מהן ואם תפתחו ספקות לגבי אלוהים, תשקעו אל תוך זיכוכים, ובזמנים האלה, תזדקקו לאמונה יותר מכל.
אפשר לומר שהחוויות הרבות שלכם של כישלון וחולשה וכן רגעי השליליות שלכם הם ניסיונות מאת אלוהים. זאת משום שהכל נובע מאלוהים, וכל הדברים והאירועים נתונים בידיו. השאלה אם תיכשלו והשאלה אם תהיו חלשים ותמעדו בדרככם תלויות באלוהים והתשובות לשאלות האלה נמצאות בידיו. מנקודת מבטו של אלוהים, זה ניסיון שהוא מעמיד אתכם בו, ואם לא תוכלו להכיר בכך, הוא יהפוך לפיתוי. יש שני סוגי מצבים שבני האדם צריכים להכיר בהם: האחד נובע מרוח הקודש, והשני נובע בדרך כלל מהשטן. המצב הראשון הוא שרוח הקודש מאירה אתכם ומאפשרת לכם להכיר את עצמכם, לתעב את עצמכם, להתחרט על עצמכם, להיות מסוגלים לאהוב את אלוהים באמת ובתמים ולהקדיש את לבכם לריצוי האל. המצב השני הוא שאתם מכירים את עצמכם, אלא שאתם שליליים וחלשים. אפשר לומר שזה הזיכוך של אלוהים. אפשר גם לומר שזה פיתויו של השטן. אם תזהו שזה האופן שבו אלוהים מושיע אתכם, ותכירו בכך שאתם עכשיו חבים לו את חייכם, אם מעתה ואילך תנסו לגמול לו וכבר לא תלקו בסיאוב כזה, אם תתאמצו לאכול ולשתות את דבריו, ואם תמיד תתייחסו אל עצמכם כאל לקויים ותמיד יהיה לכם לב משתוקק, הרי שזה ניסיונו של אלוהים. לאחר שהסבל יסתיים ושוב תנועו קדימה, אלוהים עדיין יוביל אתכם, יאיר אתכם, יהפוך אתכם לנאורים ויזין אתכם. אולם אם לא תכירו בכך, תהיו שליליים, ופשוט תצללו אל מצב של ייאוש – אם תחשבו כך, פיתויו של השטן בא עליכם. כשאיוב עבר ניסיונות, אלוהים והשטן התערבו זה עם זה, ואלוהים התיר לשטן לפגוע באיוב כדי לבחון אותו. אף על פי שאלוהים הוא זה שבחן את איוב, השטן הוא זה שבא עליו. עבור השטן, הוא פיתה את איוב, אבל איוב היה בצדו של אלוהים ואלמלא כך, הוא היה מתפתה. ברגע שבני האדם מתפתים, הם נקלעים לסכנה. אשר לומר שהזיכוך הוא ניסיון מאת אלוהים, אבל אם לא תהיו במצב טוב, אפשר לומר שהוא פיתוי מאת השטן. אם לא יהיה לכם חיזיון ברור, השטן יאשים אתכם ויבלבל אתכם. לפני שתבינו מה קרה, תתפתו.
אם לא תחו את עבודתו של אלוהים, לעולם לא תהיו מסוגלים להפוך למושלמים. בחווייתכם, עליכם גם להיווכח בפרטים הקטנים – כיצד תפתחו את תפיסותיכם ואת המניעים הכה רבים שלכם? אילו מין נוהגים ראויים יש לכם למען הדברים האלה? אם אתם יכולים לחוות את עבודתו של אלוהים, פירוש הדבר הוא שיש לכם שיעור קומה. אם רק נדמה שיש לכם מרץ, זה לא שיעור קומה אמיתי, ואתם בשום אופן לא תהיו מסוגלים לנקוט עמדה. רק כשתהיו מסוגלים לחוות את עבודתו של אלוהים ולהרהר בה בכל זמן ובכל מקום, כשתהיו מסוגלים לעזוב את הרועה, לחיות באופן עצמאי בהסתמכות על אלוהים ולראות את פעולותיו הממשיות של אלוהים – רק אז רצונו של אלוהים יתגשם. ברגע זה, רוב בני האדם לא יודעים כיצד לחוות זאת. כשהם נתקלים בכל עניין, הם לא יודעים איך לטפל בו, והם לא יכולים לחוות את עבודתו של אלוהים, והם לא יכולים לחיות חיי רוח. עליכם לקחת את דברי האל ולעבוד על חיים מעשיים.
לפעמים, אלוהים משרה עליכם הרגשה מסוימת – אתם מאבדים את ההנאה הפנימית שלכם, מאבדים את נוכחותו של אלוהים ונאפפים בחושך. זה סוג של זיכוך. בכל פעם שאתם עושים משהו, הוא משתבש או שאת נתקעים. זו הטלת המשמעת של אלוהים. ייתכן שאתם עושים משהו ואין לכם תחושה מיוחדת לגביו, וגם בני אדם אחרים לא יודעים דבר, אך אלוהים יודע. הוא לא יוותר עליכם, והוא יטיל עליכם משמעת. עבודתה של רוח הקודש מפורטת מאוד. אלוהים משקיף בזהירות רבה על כל מילה ופעולה של בני האדם, על כל מעשה וצעד שהם עושים ועל כל מחשבה ורעיון שעובר בדעתם, כדי שבני האדם יוכלו לזכות במודעות פנימית של הדברים האלה. אתם תעשו משהו פעם אחת והוא ישתבש, תעשו אותו שוב והוא בכל זאת ישתמש, וכך תבינו בהדרגה את עבודתה של רוח הקודש. אחרי פעמים רבות שבהן אלוהים יטיל עליכם משמעת, אתם תדעו מה עולה בקנה אחד עם רצונו של אלוהים ומה לא עולה בקנה אחד עם רצונו. בסופו של דבר, יהיו לכם תגובות מדויקות להכוונתה של רוח הקודש בתוככם. לפעמים תהיו מרדנים ואלוהים ינזוף בכם בתוככם. הכל נובע מהטלת המשמעת של אלוהים. אם לא תוקירו את אלוהים, ואם תזלזלו בעבודתו, הוא לא יתייחס אליכם כלל. ככל שתתייחסו אל אלוהים ברצינות רבה יותר, כך הוא יהפוך אתכם ליותר נאורים. ברגע זה, יש בני אדם מסוימים בכנסייה שיש להם אמונה מבולבלת ומטושטשת, והם עושים דברים רבים שאינם נאותים ללא משמעת, ולכן עבודתה של רוח הקודש לא ניבטת בהם בבירור. יש בני אדם שנאבקים, מרוויחים כסף ועושים עסקים ללא כל משמעת, ובני אדם כאלה אפילו יותר מסוכנים. לא רק שהם לא ניחנים כעת בעבודתה של רוח הקודש, אלא שבעתיד הם יתקשו להפוך למושלמים. יש בני אדם רבים שעבודתה של רוח הקודש לא ניבטת בהם, ושהטלת המשמעת של אלוהים לא ניבטת בהם. הם אלה שלא מבינים את רצונו של אלוהים ולא מכירים את עבודתו. בני האדם שיכולים לעמוד איתן בזיכוכים, שממשיכים להיות חסידים של אלוהים בלי קשר למה שהוא עושה, ואשר לכל הפחות מסוגלים שלא לעזוב או להשיג עשירית אחוז של מה שפטרוס השיג – מצבם טוב, אך אין להם ערך לשימוש. בני אדם רבים מבינים דברים במהירות, אוהבים את אלוהים באמת ויכולים להתעלות על רמתו של פטרוס. אלוהים עושה עבודה כזו, ובני אדם כאלה יכולים לזכות בהטלת המשמעת ובנאורות שלו ולהשיל מעליהם במהירות את כל הדברים שלא עולים בקנה אחד עם רצונו של אלוהים. בני אדם כאלה שווים זהב – רק בני אדם כאלה הם באמת בעלי ערך! אם אלוהים עשה עבודה רבה ומסוגים רבים, אך אתם עדיין כמו חול וכמו אבן, הרי שאתם חסרי ערך!
עבודתו של אלוהים במדינה של התנין הגדול האדום כאש היא מופלאה ובלתי נתפסת. הוא יסלק בני אדם מסוימים משום שי סוגים רבים של בני אדם בכנסייה – יש כאלה שמבזבזים את כספי הכנסייה, כאלה שמרמים את הזולת ועוד. אם לא תכירו בבירור את עבודתו של אלוהים, אתם תהיו שליליים. זאת משום שעבודתו של אלוהים ניבטת רק בבני אדם מעטים. בעת הזו, אתם תבינו מי אוהב את אלוהים באמת ומי לא אוהב אותו. בני האדם שאוהבים את אלוהים ניחנים בעבודתה של רוח הקודש, ובני האדם שלא אוהבים אותו באמת ייחשפו באמצעות עבודתו, שלב אחר שלב. הם יהפכו למושאי סילוק. בני האדם האלה ייחשפו לאורך עבודת הכיבוש – אין להם ערך להבאה לידי שלמות. ובני האדם שהפכו למושלמים נפלו בנחלתו של אלוהים במלואם, והם מסוגלים לאהוב את אלוהים כמו פטרוס. לבני האדם שנכבשו אין אהבה ספונטנית אלא אהבה פסיבית בלבד, והם יאולצו לאהוב את אלוהים. אהבה ספונטנית מתפתחת דרך הבנה הנובעת מחוויה מעשית. האהבה הזו ממלאת את לבו של האדם וגורמת לו להתמסר לאלוהים מרצון. דברי האל הופכים ליסודו, והוא מסוגל לסבול למען אלוהים. מובן שאלה דברים שמתאפיין בהם אדם שאלוהים הפך למושלם. אם אתם רק שואפים להיכבש, אתם לא יכולים לשאת עדות על אלוהים. אילו אלוהים היה משיג את מטרת הישועה שלו על-ידי כיבוש בני אדם, היה די בשלב של עושי השירות. אולם כיבוש בני אדם הוא לא השלב הסופי – מטרתו הסופית של אלוהים היא להפוך בני אדם למושלמים. אם כן, במקום לומר ששלב העבודה הזה הוא שלב הכיבוש, אמרו שזה שלב ההבאה לידי שלמות והסילוק. יש בני אדם שלא ייכבשו לחלוטין, ובמהלך הכיבוש, בני אדם השייכים לקבוצה אחת יהפכו למושלמים. שתי העבודות האלה מתבצעות בעת ובעונה אחת ובהרמוניה זו עם זו. בני האדם לא עזבו במהלך משך עבודה ממושך כל כך. העובדה הזו מוכיחה שמטרת הכיבוש הושגה – זו עובדה בנוגע לכיבוש. זיכוכים לא נועדים לכיבוש בני אדם, אלא להפיכתם למושלמים. ללא זיכוכים, בני האדם לא יוכלו להפוך למושלמים. זו הסיבה שזיכוכים הם כה רבי ערך! כיום, בני אדם מקבוצה אחת הופכים למושלמים, ובני אדם מקבוצה אחת נופלים בנחלתו של אלוהים. עשר הברכות שהוזכרו לעיל כוונו כולן אל בני האדם שהפכו למושלמים. כל דבר בנוגע לצלם האדם על פני האדמה מכוון אל בני האדם שהפכו למושלמים. בני האדם שלא הפכו למושלמים לא יכולים להשיג זאת.
מתוך 'הדבר מופיע בבשר'
הערות שוליים:
א. הטקסט המקורי משמיט את המילים "ניסיונם של."
עוד
הביאה השנייה של ישוע
הברק ממזרח - בשורת אחרית הימים של האל הכול יכול
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה